Zaregistrujte si svůj produkt v akci Prodloužená záruka TESLA

Připravte si váš TESLA výrobek a doklad o jeho koupi. Do formuláře prosím vyplňte vaše osobní údaje a informace o výrobku TESLA včetně kopie účtenky, kde je čitelně znázorněn datum nákupu.

Po odeslání formuláře vám na email zašleme rekapitulaci vašich údajů z formuláře.

Pokud registrujete produkt TESLA LifeStar UV550, před SN vložte číslovku 20 (SN má celkem 10 čísel). U SN začínající „UV550“ nic nedoplňujte (SN má celkem 13 znaků).

Jestliže registrujete produkt TESLA RoboStar W700 WiFi a produkt není nalezen, z 9. pozice neuvádějte číslo 0 (SN má celkem 11 znaků).


Sériové číslo (najdete na spodní straně produktu)
Po vyplnění sériového čísla klikněte mimo textové pole pro zobrazení výběrového pole produktu.
Bez výběru produktu není možné provést registraci.
Produkt
Datum nákupu
Doklad o koupi
Firma (nepovinné)
Příjmení
Jméno
Ulice
Město
PSČ
Stát
Email
Telefon

Pravidla


• Registraci je možné provést do 30 dnů od zakoupení produktu, přičemž rozhodující je datum uvedené na faktuře nebo daňovém dokladu.
• Prodloužená záruka na 3 roky se vztahuje na produkty vyznačené na této stránce a v detailu karty konkrétního produktu a nejedná se o produkty s označením "Rozbaleno" (rozbalené, s poškozeným obalem, zánovní, s kosmetickou vadou).
• Platnost je omezena od 9. 9. 2021 do odvolání. Prodlouženou záruku na 3 roky (2 roky zákonná záruka + 1 rok navíc od TESLY) mají možnost získat všichni zákazníci, kteří si v uvedeném období produkt zakoupí a zaregistrují.
• Dojde-li k opravě či výměně spotřebiče, na opravený či vyměněný spotřebič se vztahuje záruka za jakost v délce zbývající doby trvání původní prodloužené záruky. Prodloužená záruka platí jen za předpokladu, že byl spotřebič používán dle uživatelské příručky.
• Právo na opravu výrobku je možné uplatnit pouze v autorizovaném servisním středisku značky TESLA na adrese Blučina 704, Blučina, 66456.
• Po uplynutí dvouleté zákonné záruky je vyžadováno reklamovat produkt přímo na servisním středisku značky TESLA.
• Při uplatnění práva na opravu výrobku v autorizovaném servisním středisku je potřeba s reklamovaným výrobkem předložit původní doklad o koupi. Sériové číslo reklamovaného produktu musí být totožné s uvedeným sériovým číslem v registračním formuláři a musí být čitelné. V opačném případě nebude možné provést opravu spotřebiče zdarma v rámci prodloužené záruky na 3 roky.
• Při zadání jiného data nákupu ve formuláři, než je na účtence/faktuře, je považována registrace za neplatnou.

K provozování našeho webu inter-sat.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme. Více informací...